3 cze 2015

BŁĘKITNA NADZIEJA - S.C. RANSOM





S.C Ransom




BŁĘKITNA NADZIEJA



Tom: III
Ilość stron: 255
Data wydania: 07.08.2012
Wydawnictwo: Amber



"Niech jej wiarołomny ukochany cierpi dopóty, dopóki ktoś nie zgodzi się poświęcić wszystkiego dla niego"


"Błękitna nadzieja" to trzecia i ostatnia część serii o magicznej bransoletce. 

Nastoletnia Alexa wreszcie odkrywa sposób jak ściągnąć do swojego świata ukochanego - Calluma, który uwieziony jest między życiem, a śmiercią i skazany na wieczne cierpienie. Co dzień zmuszony kraść ludzkie wspomnienia, aby funkcjonować w świecie Żałobników a jedynym szczęściem w jego "życiu" jest dziewczyna, która znajduje się po drugiej stronie. 

Nadal jedynym miejscem w którym chłopak materialny jest do Alexy to wierzy Katedry Św. Pawła w Londynie. 


Po wcześniejszych przygodach Alexa odkrywa na bransoletce, tajemniczy napis, którego nigdy tam nie widziała, a może w ogóle go nie było? "Mor memoriae"  -  "śmierć wspomnień"  Daje jej do myślenia.

Teraz wszytko może się zmienić, mogą być razem, ale czy sposób jaki odkryła dziewczyna jest bezpieczny? Nie mając pewności Alexa szuka informacji o zniknięciu jednego z żałobników. Niestety to czego się dowiaduje nie jest zadowalające. 
Kolejny promień nadziej pojawia się w raz z tajemniczą kobietą która zna odpowiedzi na wiele pytań, ale czy pomoże zakochanym? 

Zdesperowana dziewczyna szuka rozwiązania w Kornwalii. To miejsce i zamieszała tam osoba może wszystko zmienić.


Wszystko okazuje się trudniejsze niż myślała Alexa, jedyna osoba która może sprowadzić Calluma ŻYWEGO, na ten świat, jest jej najgorszym wrogiem i zrobi wszystko żeby dziewczyna cierpiała. Czy miłość i moc magicznej bransoletki, pokona przeszkody? 

"- Tak mi przykro - wykrztusiłam przez łzy. - Chciałam ocalić was wszystkich, ale nie mogę.
Zdobył się na uśmiech, lecz jego przepastne niebieskie oczy pozostały poważne.
- Możesz nas ocalić, Alex - powiedział. - możesz pomóc nam umrzeć.
- Wiem - odparłam. - I zrobię to." 

Ostatnia i zdecydowanie najlepsza z części serii o przygodach Calluma i Alexy.
Fantastycznie i lekko napisana z zaskakującym zakończeniem. Od około 100- strony, akcja znacznie przyśpieszyła, i dosłownie nie można odejść od książki. Muszę przyznać się bez bicia, że kilka razy przewróciłam na chwile karki, aby sprawdzić jak to się potoczy ( nie mogłam wytrzymać :D ). Aż szkoda, że to już koniec tej niesamowitej historii.
W "Błękitnej nadziei" dowiadujemy się jak powstała magiczna bransoletka i jak zaczęło się życie żałobników. Naprawdę polecam! 

"Możliwe, że to nasze ostatnie wspólne chwile - powiedział smutno, unikając mojego wzroku. - Chcę, żebyś wiedziała, że nie zmieniłbym niczego w przeszłości, ani jednego zdarzenia, gdybym przez to miał nie spotkać ciebie. Cokolwiek teraz się zdarzy odejdę szczęśliwy, że spędziliśmy ten czas razem. A ty będziesz mnie pamiętać, więc zawsze będę z tobą."

Ocena: 8/10 - rewelacyjna



Wydania:

      





4 komentarze:

  1. O kurczę nigdy nie widziałam tej ksiażki. Pewnie fajna :) Cudna recenzja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części, więc trudno mi mówić o trzeciej, ale wnioskując z Twojej recenzji, że warto sięgnąć po tę serię c:
    Obserwuję ^^
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spotkałam się z tą serią. :c Mam sporo książek do nadrobienia, zaniedbałam trochę moje czytanie przez poprzedni miesiąc ( szkoła ;_; ).
    Pozdrawiam!
    ksiazki-wedlug-innej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja teraz już wiem po co powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności :)

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń