2 lip 2015

TARA HUDSON - POMIĘDZY






Tara Hudson


POMIĘDZY



Tom: I 
Ilość stron: 404
Data wydania: 21.09.2011

Wydawnictwo: Jaguar




"Godziny mogą ciągnąć się niczym lata, kiedy się na coś niecierpliwie czeka. Zwłaszcza na coś, czego się jednocześnie pragnie i bardzo obawia."

On - z pozoru normalny chłopak posiadający jednak dar: jest medium . Ona -  zmarła przed dziesięcioma latami dziewczyna błąkająca się w zaświatach. Los chciał, że tych dwoje spotyka się ze sobą w dość nietypowych okolicznościach.
Amelia, krążąc nad wodami rzeki w której zmarła widzi tonącego chłopaka. Pomimo tego, że jest duchem śpieszy mu na pomoc. Udaje jej się, chłopak - Joshua zostaje uratowany.
Dziewczyna jest zdziwiona faktem, że Joshua ją widzi i słyszy.. Nikt wcześniej na nią nie reagował.
Już od tej chwili między obojgiem rodzi się tajemnicze i niecodzienne uczucie. Amelia, czuje potrzebę bycia przy tajemniczym chłopaku, on czuje to samo.
Po wypadku Joshua postanawia odnaleźć piękną dziewczynę która ukazała mu się w wodze.
Jedzie więc na miejsce wypadku - most High Bridge który jest miejscem przeklętym czego dowiadujemy się później.


Między chłopakiem, a dziewczyną - duchem dochodzi do kolejnego spotkania. Od tej pory obydwoje spędzają ze sobą tyle czasu ile tylko mogą.

"- Do zobaczenia - wyszeptałam. Przygryzłam wargi i bezwolnie dodałam: - A tak po za tym, to wydaje mi się, że... no wiesz... chyba cię kocham.
-też... - odparł nieprzytomnie - kocham..."

Amelia poznaje tajemnice rodziny Joshui - później obydwoje okrętując się, że grozi im niebezpieczeństwo. Czy stawią mu czoła? Czy ich miłość przetrwa?

Książka z początku mnie nużyła, przez początkowe 120 stron nie miałam ochoty ponownie wziąć ją do ręki. Dopiero później akacja troszkę przyśpieszyła, co spowodowało, że zaczęłam ją w prost pochłaniać! I już myślałam, że powieść ta jest uratowana kiedy zawiodłam się na ostatnich jej stronach.
Nie ma co więcej się rozpisywać :D. Nie chcę zdradzać Wam całej fabuły. Mnie osobiście książka nie zachwyciła.

Jedyne co jest w niej fajne to fakt, że polska okładka nie różni się niczym od oryginału! :)

OCENA: 5/10 - przeciętna

wydania:

    

2 komentarze:

  1. Gdzieś okładka mi mignęła, ale o fabule wiele nie słyszałam. Może kiedyś się skuszę, ale po Twojej recenzji, raczej bez ogromnego szału.. c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze slysze o tej ksiazce :)
    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń