3 sie 2015

ZALEGŁOŚCI







.
Witajcie! Dawno tutaj nie zaglądałam… ale mam nadzieje, że uda mi się to nadrobić :) . 
Wczoraj wróciłam z nad morza, a dokładniej z Władysławowa. Było cudownie, pomimo, że pogoda nie do końca nas zadowalała.
Oczywiście nie obyło się bez kupna nowych pozycji książkowych! Jak pewnie wiecie, nad morzem zawsze można znaleźć namioty z tzw TANIĄ KSIĄŻKĄ  i Voilà - wzbogaciłam się o kilka nowych tytułów. 
W najbliższym czasie postaram się Wam je zaprezentować. Ale nie tylko to chciałabym wam pokazać.  Myślę, że pojawi się tutaj jeszcze kilka zdjęć z tak cudownego miejsca jak polskie morze! Choć jak na razie jeszcze nawet ich nie zgrałam :D.

Ogólnie to przychodzę dziś do Was z kilkoma zdjęciami, jeszcze z wiosny, które miałam wrzucić już dawno. Dawno też powinny pojawić się tutaj recenzje kilku nowych książek, ale jak widać blog świeci pustkami... Jak wcześniej wspomniałam postaram się to w najbliższym czasie nadrobić.










1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie http://grlfashion.blogspot.com/
    Chętnie odwdzięczę się obserwacją :D

    OdpowiedzUsuń