31 mar 2015

Błękitna Miłość - S.C Ransom




S.C. Ransom



BŁĘKITNA MIŁOŚĆ



Tom: I
Ilość stron: 344
Data wydania: 19.04.2011
Wydawnictwo: Amber





"Ty jesteś jedynym kolorem w moim kompletownię szarym życiu"

"Błękitna miłość" to pierwsza część trylogii o magicznej bransoletce. Główną bohaterką jest siedemnastoletnia Alexa, którą poznajemy w momencie gdy chce pomóc zaplątanemu łabędziowi nad brzegiem Tamizy w Twickenham. 
Gdy dziewczyna podchodzi, przestraszony ptak samodzielnie się oswobadza i odlatuje. Po tym zdarzeniu Alexa próbuje wyjąć wystający z wody drut, podczas tego nad brzegiem rzeki znajduje błękitną bransoletkę, która przyczynia się do późniejszych wydarzeń. Dziewczyna jest zachwycona tajemniczym znaleziskiem.


Brzeg Tamizy
Po pewnym czasie Alexa orientuję się, że bransoletka ma tajemniczą moc. Dzięki niej poznaje Calluma - chłopaka który uwięziony jest pomiędzy życiem, a śmiercią i zakochuje się w nim bez pamięci. Jenak czy ta miłość jest bezpieczna? Im głębsze uczucie jest między tymi dwojga tym Alexa ma więcej powodów aby wątpić w prawdomówność chłopaka. Staje przed trudnymi decyzjami, ale czy dobrze wybierze? 


Katedra Św. Pawła w Londynie - miejsce w którym Alexa pierwszy raz widzi Calluma

Książka pomimo mojej początkowej niechęci bardzo mi się spodobała. Wraz z główną bohaterką przeżywałam jej przygody. Odczuwałam radość, złość, powątpiewanie. 
Powieść jest przyjemna w czytaniu, ukrywa wiele tajemnic, co nie pozwala tak szybko odejść od książki, a ciekawość zmusza do dalszego zagłębiania się w lekturę. 
Autorka pisze prostym językiem co sprzyja szybkiemu czytaniu tej powieści. 



"Błękitna miłość" to historia o uczuciu, uświadamiająca nas, że miłość może pokonać wszystko, że nie ma ograniczeń, ani barier. Głębokie uczucie pozwala nam pokonać przeciwności losu. 

Miłość silniejsza jest nawet od śmierci. 

OCENA: 7/10 - bardzo dobra



wydania:

                                     


1 komentarz:

  1. Na tę książkę mam ostatnio coraz większą ochotę. Ostatnio czytam samo fantasy, a przydałoby mi się małe urozmaicenie. Bardzo podoba mi się Twoja recenzja. Zachęca do przeczytania tej książki :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń