28 mar 2015

BOOK HAUL #2

Książkowe zdobycze



Zastój czytelniczy w żadnym wypadku nie przeszkadza mi w zdobywaniu nowych książek, o których dziś chciałam wam troch powiedzieć. :) Mianowicie, na półce przybyły mi cztery pozycje. Jakie? Zaraz się przekonacie!



1. ĆWIARTKA RAZ - Karolina Korwin-Piotrowska
2. POMIĘDZY - Tara Hudson
3. W POSZUKIWANIU ISTOTY CZASU - Ruth Ozeki
4. VIDA Patricia Engel

Pierwszą z nich jest:
"Ćwiartka raz" Pani Karoliny Korwin-Piotrowskiej, a czemu ją kupiłam? Ponieważ słyszałam pozytywną recenzje tej pozycji na Vlogu Anity z book revies i postanowiłam jej zaufać!
Prócz tego, na czytam.pl kosztowała tylko niecałe 6 zł, ale o tym już wam pisałam :D
(cena na okładce: 44zł)

"Pomiędzy" - Nie opłacało mi się kupować jeden książki na czytam.pl skoro mogłam mieć dwie i tylko raz płacić za przesyłkę! :D Książeczka również była bardzo tania, dałam za nią 4,85 zł. :)  
(cena na okładce: 39,90 zł.)

"W poszukiwaniu istoty czasu" i "Vida" kupiłam we wtorek w Carrefourze, znowu są tam stosiki książek! Uwielbiam, kiedy są tam te duże pudło z książkami i mogę trafić tam na świetną pozycje w naprawdę niskiej cenie! :) 
"W poszukiwaniu istot czasu" kosztowało 9,99 zł., a "Vida" 2,99 zł.
(Cena na okładkach "Vida" : 29,90 zł "W poszukiwaniu..." : 39,99 zł)




                 

2 komentarze:

  1. Naprawdę tanio kupiłaś te książki :) Zazdroszczę ''Pomiędzy'', pomimo, że już ją przeczytałam to bardzo chciałabym mieć ją na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu mam ochotę na "Pomiędzy". Może też uda mi się ją niedrogo kupić. Poza tym zazdroszczę nowych nabytków :))
    Pozdrawiam
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń