17 maj 2015

Błękitna Magia - S.C. Ransom

17 Maj 2015


S.C. Ransom



BŁĘKITNA MAGIA



Tom: II
Ilość stron: 304
Data wydania: 31.01.2012
WydawnictwoAmber




Kontynuacja "Błękitnej Miłości". Dalszy ciąg losów 17-letniej Aleksy i uwięzionego w zaświatach Calluma. Tym razem dwoje zakochanym zostaje rozdzielonych, ale czy na zawsze?

Z początku wszystko układa się tak jak powinno Aleksa wraz z Callumem spotykają się na wierzy Katedry Św. Pawła w Londynie - jedynym miejscu w którym chłopak jest dla niej materialny.

Wieża katedry Św. Pawła - Londyn
 Pomimo, że dziewczyna wciąż nie może zapomnieć jak niewiele brakowało aby je życie dobiegło końca, a to że dalej istnieje zawdzięcza tylko i wyłącznie swojemu ukochanemu wraca do pozornie normalnego życia i za wszelką cenę próbuje znaleźć sposób na sprowadzenie chłopaka.
Spokój zakochanych nie trwa jednak długo, a wszystko przez tajemniczą kobietę która za wszelką cenę chce uprzykrzyć życie Alexy i odebrać jej najważniejszą osobę w życiu - Calluma.
Kim jest owa postać? Czy uda jej się zniszczyć ten magiczny związek?

O moich odczuciach względem tej książki nie mogę wiele podpowiedzieć, ponieważ czytałam ją już jakiś czas temu, a recenzje piszę dopiero teraz. Tak wiem! Mój błąd :D Ale nigdy więcej go nie popełnię. :D ... Z tego co pamiętam, książka mi się podobała, co prawda szału nie ma, ale nuda też nie jest. Mamy tam tajemniczy wątki, zmuszające nas do dalszego czytania. :) Ogólnie powieść leciutka i fajnie się ją czyta.

OCENA: 7/10 - bardzo dobra



wydania:





3 komentarze:

  1. Słyszałam dużo o tej serii, ciągle chodzi za mną gdy odwiedzam księgarnie, ale mimo wszystko chyba bym się zawiodła, więc sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo fajna jednak od razu stwierdzam, że książka nie dla mnie :>
    Pozdrawiam i obserwuję twój blog. Zapraszam do mnie: http://fandomowe-zycie-prim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej ale nie mogę się do niej przekonać :)
    http://ever-books-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń