20 kwi 2015

Liebster Blog Award #1



Nareszcie znalazłam trochę czasu żeby odpowiedzieć na LBA - jest to pierwszy na moim blogu. :)Bardzo dziękuję za nominację, którą dotrzymałam od IzaReads.


1. Ile najwięcej książek udało Ci się przeczytać w ciągu miesiąca?
Tutaj raczej nie mam za bardzo czym się chwalić. Były to może 3-4 pozycje. 

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka? 
Ojeja, trudne pytanie ;D. Nie mam chyba JEDNEJ ulubionej, wiele książek przypadło mi do gustu. Bardzo podobały mi się "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins, "Głębia" Tricia Rayburn, "Numery 3" Rachel Ward, "Kamienie na Szaniec" Aleksandra Kamińskiego i wiele innych. nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. 

3.Gdzie najczęściej kupujesz książki? 
Od jakiegoś czasu, książki zamawiam przez internet, a dokładniej na stronie aros.pl. Można je tam kupić o wiele taniej niż w księgarni, a koszt przesyłki też nie jest duży. :) 

4. Czy jest jakaś książka, która Cię rozczarowała?
Tak,  "Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman, po takim rozgłosie spodziewałam się od niej o wiele więcej. No i chyba "Pięćdziesiąt twarzy Greya". 

5.Czy jest książka której nie znosisz?
Tak, jest jedna - "Zazdrość"  

6. Czy czytasz książki w innych językach?
Moja znajomość języków obcych... nie mam czym się popisać jeśli o to chodzi. Więc odpowiedź jest jednoznaczna: Nie, nie czytam. :) 

7. Co sądzisz o książkach Stephena Kinga?
Osobiście myślę, że pisze on bardzo fajnie, choć słyszałam, że dość ciężko. Jak na razie przeczytałam tylko jedną książkę tego autora - "Pan Mercedes". Fakt, książkę przerabiałam dość długi czas, pomimo, że fabuła była naprawdę ciekawa i trzymająca w napięciu. 
Jeśli chodzi o dalsze zapoznawanie się z twórczością Kinga, to mam ochotę na "Carrie".

8. Jaka książka pozytywnie Cię zaskoczyła?
Pozytywnie zaskoczyła? Hmm... Wydaje mi się, że jedną z nich był "Kamieniarz" 
Pani Läckberg, naprawdę nie spodziewałam się, że to będzie aż tak dobry i wciągający kryminał.


9. Jaka książka Cię przeraziła?
Hmm.. chyba mogę do nich zaliczyć książkę Katarzyny B. Miszczuk. Czytając po zmroku, faktycznie troszkę się bałam :D.

10. Jaką książkę planujesz kupić w najbliższym czasie?
W planach mam "Dziewczyny z Powstania" Anny Herbich, i zapewne ją kupię jeśli nic innego przypadkowo nie wpadnie mi w ręce. :) 

11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jeśli chodzi o filmy, to moim ulubionym jest "Miasto 44" i może to już trochę oklepane, ale wciąż kocham "Titanic'a" :) 




Moje pytania:
1. Ile książek masz w swojej biblioteczce? 
2. Podpisujesz swoje książki?
3. W jaki sposób układasz książki na półce? 

4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
5. Ile najwięcej udało Ci się przeczytać książek w miesiącu?
6. Jaki jest Twój ulubiony film na podstawie książki? 
7. Czytasz e-book'i ?
8. Twój ulubiony rodzaj książki?
9. O czym planujesz kolejny post na blogu?
10. Co Cię nakłoniło do założenia bloga?
11. Jak długo prowadzisz bloga?

Nominuje: 
Namalować Świat Słowami
Alicja w Krainie Książek
Szalony Świat Oleski
Książki moim wiecznym życiem

2 komentarze:

  1. Też kupuję książki na arosie. :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. Muszę w końcu zabrać się za "Igrzyska śmierci".
    Jeżeli chodzi o Kinga polecam "Miasteczko Salem", ta książka nie powinna Cię zawieść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ^^ Ja również kupuję najczęściej na arosie, chociaż teraz zamówiłam na bonito, bo do 30 mają tam promocję 33%, niby nie duża różnica, ale zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń