7 kwi 2015

Vida - Patricia Engel



Patricia Engel



VIDA




Ilość stron: 144
Data wydania: 15.05.2012
Wydawnictwo: Świat Książki




Vida - Życie

Zbiór opowiadań o życiu córki kolumbijskich emigrantów, mieszkającej w USA. Książka napisana jest z punktu widzenia głównej bohaterki. Opowiada o miłości, śmierci, rozstaniu, trudnych wyborach i niespodziankach jakie kryje dla nas życie.

"Vida" składa się z dziewięciu rozdziałów, które łączy ze sobą postać głównej bohaterki - Sabine. Każdy z nich opowiada o jakimś etapie z jej życia. 
Tytuł to skrót od imienia Davida - przyjaciółki Sabine, na którą natykamy się w jednym rozdziale

Książka w dużej mierze składa się z opisów i przemyśleń Sabine. 
Mnie niestety ta pozycja nie pochłonęła, nie było tam tego głównego wątka, na której opierałaby się cała powieść. Możemy tam znaleźć wszystkiego po trochu, co nie koniecznie jest minusem. 
Z wszystkich dziewięciu rozdziałów jednym tchem przeczytałam tylko jeden z nich, a mianowicie, właśnie ten o Vidzie. 


OCENA: 5/10 - przeciętna





wydania:

    

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej książce i raczej jej bliżej nie poznam. Jakoś opis fabuły mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o niej. Jednak opis jest niiezbyt ciekawy, chyba nie przeczytam :D
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń