28 gru 2014

Zostań, jeśli kochasz / If I Stay - Gayle Forman



Gayle Forman



Tom: I
Cykl: Jeśli zostanę
Ilość stron: 248
Data wydania: 2014
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia




Witajcie!
Dziś chciałabym Wam troszkę opowiedzieć o książce, którą niedawno czytałam. Nosi ona tytuł – „Zostań jeśli kochasz”. Zapewne wielu z Was o niej słyszało, a może nawet czytało bądź oglądało film. :) 


Akcja książki rozgrywa się w 24h. Główną bohaterką jest nastoletnia Mia – wiolonczelistka, która w jednej chwili traci swoją najbliższą rodzinę, a sama ciężko ranna trafia do szpitala i gdzie zapada w śpiączkę. Zawieszona jest pomiędzy życiem, a śmiercią. Otoczona w szpitalnej Sali przez dziadków, kochającego chłopaka i najbliższą przyjaciółkę, stoi przed trudnym wyborem – zostać tu na ziemni, czy odejść już na zawsze.



Mi osobiście książka specjalnie do gustu nie przypadła. Czemu? Chyba zbyt wiele od niej oczekiwałam. Tyle osób o niej mówiło, ciągle gdzieś przewijała mi się przed oczami.. Więc do ręki wzięłam ją z myślą, że jest to prawdziwy HIT .
Jednak osobiście nie rozumiem takiego zachwytu nad tą pozycją. Czytając tą książkę miałam wrażanie, że czegoś w niej brakowało.




OCENA: 6/10



EKRANIZACJA



premiera: 12 września 2014 (Polska) 18 sierpnia 2014 (świat)
reżyseria: R.J. Cutler
scenariusz: Shauna Cross


1 komentarz:

  1. Miałam to samo - przez całą książkę szukałam czegoś (do tej pory nie wiem czego) i tego nie znalazłam. A szkoda, bo ''Zostań, jeśli kochasz'' bardzo dobrze się zapowiadało, niemniej sięgnę po drugą część chociażby z ciekawości :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń