8 kwi 2016

OPUSZCZONY DWÓR






.

Na pewno wielu z Was nie może doczekać się ciepłych wiosennych dni, słońca, lekkich ciuszków i wycieczek rowerowych! My sezon zaczęliśmy już w poprzedni wtorek (29.03)! :D Co prawda za ciepło nie było i wiał przeraźliwy wiatr, ale daliśmy radę!

Głównym celem naszej wycieczki był stary opuszczony dworek z XIXw. w Skłótach. Niestety to już prawie ruina.. pozarywane podłogi, brak schodów, połamane deski itd. Ale było fajnie! Osobiście uwielbiam takie opuszczone miejsca! :D

Niestety nie znalazłam za wiele informacji o tym budynku. Z tego co czytałam prawdopodobnie był to dwór Skłótowskich. Został wzniesiony w 1888 r. Pierwotnie był to budynek parterowy na planie prostokąta. W czasie późniejszym dobudowano piętrowe skrzydło, sień, ganek i taras od wschodu. Nad dworem dominuje trójkondygnacyjna wieża nakryta dachem czterospadowym.

Za dużo zdjęć też nie mam, ale jeśli chcecie zobaczyć jak budynek wygląda w środku to na kanale Michała znajdziecie relacja z tego klimatycznego miejsca KLIK. Więc serdecznie zapraszam!

Z tego co wiem Iza też coś nagrywałam więc wpadnijcie też TUTAJ !










3 komentarze:

  1. Super mieć w pobliżu taki opuszczony dwór. Świetne zdjęcia. Zapraszamy do obserwowania i komentowania naszego bloga.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super miejsce fajną sesje można by tam zrobić
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne, idealnie dodają tego wyjątkowego klimatu. Tekst jak zawsze bardzo dobry. Często do Ciebie zaglądam :)
    Ja dopiero zaczynam, jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do mnie! :)

    http://krotkowlosa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń