6 lut 2015

Książkowe zdobycze!

Dziś chciałabym Wam pokazać książki które udało mi się kupić w ostatnim czasie.
Wszystkie z tych pozycji wyhaczyłam po przyzwoitej cenie z czego jestem bardzo zadowolona. Ale żeby nie przedłużać..
Książeczek jest 5!



1. BOGINI OCEANU - P.C Cast
2. PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA - E.L. James
3. CIEMNIEJSZA STRONA GREYA - E.L. James
4. SPRZEDANA - Chloe Thurlo
5. BRZYDULA. HISTORIA NIEKOCHANEJ - Constance Briscoe


Zaczynając od początku, a właściwie od końca :D.
 "Bogini Oceanu" jest najnowszą książką w mojej domowej biblioteczce. Dlaczego ją kupiłam? Bo uwielbiam SYRENY! Już odkąd byłam małą dziewczyną .. Lalki - syrenki, książki - syrenki, ciuszki z syrenką generalnie wszystko piękne co związane z syreną ;D.
Więc tak, gdzieś tam w internecie wyczytałam, że w tej książce mogę troszkę o nich poczytać i w ostateczności się skusiłam Czy dobra? To się okaże. :)
Za nową książkę zapłaciłam 20 zł.
(Cena na okładce: 35 zł)


Kolejną nowością jest "Pięćdziesiąt twarzy Greya" które kupiłam ze względu na to, że wszyscy tak to zachwalają. Gdzie nie spojrzeć to Grey! W szkole, w internecie, na ulicy - WSZĘDZIE :D ..  Po dość długim czasie wreszcie się przekonałam! Postanowiłam przeczytać tą pozycje i sama ocenić czy jest to tak wspaniałe jak o tym mówią.
Po za tym niedługo zbliża się premiera filmu! A jak iść na film nie czytając wcześniej książki?
Greya kupiłam używanego. Pierwsza część, no.. widać, że była użytkowana, ale druga jest jak nowa!
Za obydwie zapłaciłam 35 zł.
(cena na okładce: cz I - 40 zł ; cz II - 40 zł)


"Sperzedana" to książka którą kupił mi brat w Carrefourze. Tam od czasu do czasu są takie wielkie stosy książek po naprawdę niskiej cenie.
Jak na razie nie zagłębiałam się bardziej w tej książce, ale z tego co wiem jest to historia młodej kobiety, którą znajduje tajemniczy mężczyzna i robi z niej swoją niewolnice. Hmm.. no zobaczymy :)
Książka kosztowała 5 zł. :)
(cena na okładce: 24,99 zł)

Ostatnią pozycją jest "Brzydula - historia niekochanej" tak samo jak poprzednią kupił mi ją brat, w tym samym miejscu i na tym samym stosiku. Jest to historia opowiadana z punktu widzenia małej dziewczynki, która ma ciężkie dzieciństwo.
Z tego co widnieje na okładce zdobyła miano Bestselleru w 19 krajach! Więc chyba dobrze się zapowiada. :D
Również kupiona za 5 zł. :)
(oryginalna cena: 39 zł)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz